Uncategorized

Spørsmål fra Fleet Complete-kunder om COVID-19

Hvordan hjelper Fleet Complete kunder under COVID-19?

Vi fortsetter å være tilgjengelige å hjelpe våre kunder og samarbeidspartnere over hele verden. Fleet Complete følger Corona-situasjonen (COVID-19) veldig nøye og bygger våre tiltak og responspolitikk på anbefalinger basert på de offentlige retningslinjer fra regjeringen og helsemyndigheter lokalt over hele verden.

Har Fleet Complete påvirkets av COVID-19-situasjonen?

For å sikre kontinuerlig support og service til våre kunder og samarbeidspartnere, har Fleet Complete aktivert en krise- og beredskapsplan.

Som en del av planen følger ledergruppen de siste endringene og retningslinjene i forbindelse med COVID-19 for å holde driften i gang med hensyn til situasjonen.

I situasjoner som dette tar Fleet Complete øyeblikkelig tiltak for å redusere risikoen for smitte hos ansatte, samarbeidspartnere og kunder.

Hvilke tiltak har Fleet Complete tatt for å beskytte ansatte fra COVID-19?

Våre ansatte jobber i størst mulig grad hjemmefra ved å bruke vår skybaserte-løsning. Denne overgangen har betydd liten eller ingen forstyrrelse i driften. Alle systemene våre er fullt funksjonelle i løpet av denne perioden. Helse og sikkerhet for våre ansatte, kunder og samarbeidspartnere har og har alltid vært vår topp prioritet.

Vi har tatt sterke tiltak for å beskytte våre ansatte så godt vi kan. I samsvar med retningslinjene fra regjeringen og World Health Organization har vi forbudt alle forretningsreiser for våre ansatte over hele verden inntil videre. Vi har også kansellert vår deltakelse på flere arrangementer ikke bare i Norge, men også globalt.

Er Fleet Completes interne installasjonspersonell påvirket av COVID-19?

Fleet Complete finnes i mange deler av verden – Europa, Nord-Amerika og Australia. I noen land har vi installasjonspersonell som reiser til kunder for å installere elektronisk kjørebok og/ eller utstyrskontroll. For øyeblikket er arbeidet deres uendret, Bortsett fra områder der offentlige begrensninger ikke tillater oss å besøke området der en kunde eller partner er lokalisert.

Vi fortsetter å tilby kunder og interessenter demoer på nettet for våre løsninger, tilpasset dine spesifikke behov.

Vårt globale tekniske support-team hjelper også med support for kunder som ikke kan eller ønsker et fysisk besøk. Kontakt teknisk support her.

Påvirker Coronaviruset Fleet Completes kundereise?

Fleet Complete har veletablerte prosesser for alle deler av kundereisen, som sikrer at vi evaluerer og håndterer kritiske aktiviteter for å opprettholde prosessen og redusere påvirkningen på virksomheten.

Vi overvåker kontinuerlig alle prosesser og jobber tett med leverandører. Og andre partnere for å vurdere og minimere eventuelle effekter.